Thursday, June 11, 2009

SAYANGKU

Aku kini gembira,
Kau mewarnai segalanya,
Kau memberiku segala inspirasi menghadapi dunia,
Senyum mu itu penawar segala.

Kau orang yang kucinta,
Walau aku takut untuk meluahkannya,
Walau aku takut aku akan merana,
Kini aku yakin aku mampu untuk atasi segalanya.

Dikala aku rasa langkahku akan berakhir seorang diri,
Kau hadir membawa seribu erti,
Kau kurasakan sebagai pelengkap hidupku kini,
Kau segalanya untuk ku kini.

Walau tiada ada sebarang kata putusnya,
Aku yakin kau adalah segalanya,
Terang kukatakan kaulah bakal segalanya,
Indah hidup ku kini untuk menghadapi segalanya.

Tiada kini rasa sepi,
Kau memecahkan rasa sunyi,
Tiada lagi benci,
Kau semai cinta penuh dihati.

Aku harapkan kaulah pertama membaca coretan ini,
Ikhlas untukmu wahai sayangku suhaini,
Kaulah segalanya untuk ku kini.
Ikhlas sepenuhnya dari nurani ku ini.

Menyayangimu merubah segalanya,
Menyintaimu buat aku bahagia,
Mengasihimu buat aku berusaha,
Padaku kini kau kucintai sepenuhnya.

Ikhlas untukmu sayangku Suhaini Yusof...

"ANTARA DUA DARJAT"

4 comments:

  1. tahniah..tahniah..
    dia rupanya yang kau ceritakan pada aku malam hari tu..
    aku doakan kebahagiaan kau apen..

    ReplyDelete
  2. terima kasih..
    terima kasih kerana ada rasa itu..
    rasanya awk pun tahu kata putusnya..
    Insya Allah..

    ReplyDelete
  3. wow dahsyat u..tahniah la suhaini..walaupun kami tak kenal awak tapi rasanya awaklah yg memberikan kebahagiaan untuk sahabt kami si epen ni..epen tk sabar rasanya nak makan nasi minyak ko ni...nanti kami bagi hadiah besor tuk ko...huhuhuhu....

    ReplyDelete
  4. pergh.... lu jiwang karat la bro!! neway as ur sis i'm hapee for u. hope it will last till end of time. d most important thing is never pretend as it will be d silent killer of any relationship. tolerate each other but on d same time be urself! once u reach a point where both of u are ready to be united as one, both of u will just go with the rythm...and u will never regret to scrifice both of ur ego as it will benefit d union. its not ez but it is possible to be done. i've been through it. so dont worry... enjoy d time for knowg each other till the u realize that d both of u will completed each other. bless d both of u

    ReplyDelete