Thursday, June 11, 2009

CINTA TAK KENAL SIAPA

Tidak Salah Rasanya,
Andai ku memuja,
Anggun diwajahmu,
Kerna Hati ini,
Dah tertawan.

Cinta Tak kenal siapa,
Hadir....
Tanpa dipaksa,
Walau berkecai badan,
Melepaskanmu...
Aku rela,
Berputih tulang.

Dan tak sanggup aku lihat,
Engkau dipimpin oleh insan lain,
Dan tak sanggup aku dengar,
Tentang keburukanmu.

Hendakku hampirimu
Untuk luahkan semuanya,
Sayangnya...
Lidah ku kelu
Apalagi yang harus ku perbuat,
Agar kau mengerti maksud tersirat.

Maka terpaksalah,
Aku melepaskan,
Apa yang telah tersimpan sekian lama,
Aku cinta kamu,
Aku perlu kamu,
Untuk mengisi ruang kekosongan.

Kemarilah kekasih,
Tak perlu kau menoleh
Di depanmu bukanlah bayang,
Ku ingin cipta sejarah,
Sejarah indah,
Denganmu....

Aku cinta kamu,
Aku perlu kamu,
Untuk mengisi ruang kekosongan,
Kau merenung bersahaja,
Lalu kau tersenyum,
Tanda Rela.

Lagu yang cukup indah dari Aris Ariwatan

"ANTARA DUA DARJAT"

5 comments:

  1. amboi epen sejak2 bercinta ni puitis jer..menjiwang jer...layan lagu pun aduhai leleh je...heheh..ko ni mmg dialam percintaan la digun...suhaini untung ko la dipuja oleh epen..heheh..moga hape abadan abada...

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah,tq sur..aku nak kat kau tapi aku dah terlambat dah..

    ReplyDelete
  3. huhuu...wei ko epen bile lak ko nak kat aku bukan ke dulu ko nak kat...tutttt....heheh....

    ReplyDelete
  4. sgt suka hati nampak tika ini, harap2 benih yg disemai terus mekar setaman firdausi..aminnn

    ReplyDelete
  5. xpe la epen..janji ko bahagia..aku pun tumpang gembira.

    ReplyDelete